środa, 15 października 2014

Dzieńdobry, cześć i czołem

Witam serdecznie w Paszczach Arkadii. Jeśli trafiłaś/eś tu z mojego linka pod podpisem na forum nie potrzebujesz żadnych wyjaśnień. Jeżeli zabłąkałaś/łeś się przypadkiem, zapraszam na oficjalną stronę gry: Arkadia.
Ale, czy masz zamiar publikować tu tylko portrety postaci z Arkadii?
Tak, na dzień dzisiejszy taki jest plan, ale jakoś strasznie upierać się przy nim nie będę. Pożyjemy - zobaczymy.
Ja też chcę dostać portrecik. Mogę złożyć zamówienie?
Jasne. Aktualnie jestem bezrobotnym wrzodem na zdrowym organizmie społeczeństwa, mam więc nieco czasu i staram się choć raz w tygodniu coś stworzyć. Lojalnie uprzedzam, że choć staram się rysować według listy (kto pierwszy ten lepszy), to mam też przyjaciół i oni zawsze będą mieli pierwszeństwo. Albo czyjaś postać tak mi się spodoba, że będę chciała zrobić ją już teraz. Czasem też zechcę zrobić coś niearkowego. Liczę na zrozumienie.
Mogę sobie wybrać w jakim stylu będzie moja postać?
Lepiej nie. Serio. Jestem samoukiem, więc proszę się nie spodziewać profesjonalizmu z mojej strony. Lepiej uwierzyć na słowo, że najlepiej wychodzą obrazki, gdy gracz zostawi mi swobodę w tej dziedzinie. Czasem też chcę poeksperymentować z nowym stylem lub materiałami.
No dobra. Złożyłam/łem zamówienie. Ile mnie to będzie kosztować?
Wyskakuj z kasy, frajerzyno! A tak serio, rysuje za piwo i jedzenie. Albo kąt do spania. Albo dowolną sumę wpłaconą na jakąś charytatywna organizację (linki podam jak się ogarnę w prowadzeniu bloga) - pięć zł, dziesięć, pięćdziesiąt... ile kto może i zawsze wierzę na słowo.  Chętnie też przyjmę Twoją twórczość w zamian - z pasją zbieram portrety Astrid, mojej arkowej postaci, albo cokolwiek innego, czym się pasjonujesz.
Ja też rysuję. Mogę dołączyć?
Wbijaj! Im nas więcej tym jedzenia więcej! :)

1 komentarz: